Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Lillprinsen kan nu gå!!

Kategori: 2010

Idag har jag kännt mej otroligt seg.. som vanligt alltså! =)

Min älskling bestämde att idag ska vi äta piroger så nu har jag en stor och fin pirog i ugnen 
men inte var han hemma inte han kom när jag stoppade in den i ugnen..
Jag har bakat cookies också och ska fortsätta efter att pirogen blitt färdig.
jag kan om jag vill... =)

Petter min prins har lärt sig att GÅ!!
Mammas bebis är stor nu <3
Han har knatat runt här idag visst det går fortare att krypa men nu ser vi ju att han faktiskt kan och petter har tagit kål på dessa jäkla fördommar att pojkar är senare än flickor. =)
Han är ju knappt bara 8,5 månad!!

Nu ska jag duka!

Kramiz

Kommentarer

  • Sussi säger:

    Hih, ja, kommer man oanmäld så bör man kanske ta med eget, annars brukar vi hinna handla hem, eller baka! =)

    2010-01-02 | 18:40:27
    Bloggadress: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: