Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

torsdag

Kategori: Petter

Idag skjutsade jag Johanna och Rasmus på dagis igen och det går ju så himla bra lättare att lämna lillan då Rasmus är med =) Annars blir hon lätt så himla ledsen.

Petter å jag var å Grattade Gry hon fyllde 1 för en månad sen
och nu tyckte vi det var dags så där var vi hela fm och hade roligt =)
När vi gick därifrån somnade lillen och drog av 2 timmar


och medans han sov strök jag gardiner som jag hittade i linneskåpet nya var de oxå och alldeles bortglömda men det var roligt så nu är det nytt och frächt igen i köket =)

Hämtade hem barnen igen och idag åt vi våfflor
mest för att det är barnens favorit mat =)
sen är det himla lättsamt också.

Nu ikväll var jag irriterad på alltmöjligt och då röjde jag av bänkarna i köket så nu är det fint fast mer skulle jag vilja göra kanske kan jag få tid imorrn. Jag skulle vilja flytta min kökssoffa men vart skulle den få plats?? <den passar inte riktigt in längre och det samlas mest en massa skit på den.

Petter somnade tidigt ikväll redan klockan sex lämnade han in han orkade helt enkelt inte och då hade jag tvingat honom att vara vaken en hel timme extra =)

Lillbubben <3 han har gått på pottan i dag igen och han kissar varje gång
och det gör ju att jag slipper byta kissblöja så ofta =)
vilket är jättebra!

Johanna däremot har sagt rakt NEJ till pottan några dagar nu men nu ska vi köra hårdträning med dessa små så kanske de är hyfsat torra snart ja iaf Johanna då Petter är ju faktiskt bara liten än...

Näpp nu är det slut på pottprat för idag.

Nu ska jag krypa ner brevid Johanna gumman =)
Älskling är hemma igen kom nyss och gick raka vägen till soffan och somnade
så trevlig var han =)

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: