Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

underbart väder

Kategori: 2010

Imorse skjutsade jag Johanna och hennes kompis Rasmus på dagis sen for jag och inhandlade lite frukt till mina kära arbetskamrater och fikade fruktstund med dem =)

Sen for vi hem och Petter somnade så jag la honom i vagnen och prommenerade i solen det var så skönt riktigt vårhärligt!
styrde in stegen till Ylva för en kopp kaffe och lite snusandes på bebisen
å idag fick jag två bebbar att mysa på båda Pontus och Jonatan =)

hem fick vi prommenad sällskap av Ylva å Lena så himla kul


Och det känns som om mina höfter klarade av prommenaden =)

Snart ska jag å lillgubben i väg å hämta barnen igen på dagis
men först ska jag göra ett ryck här hemma

Kanske ska Petter sova ännu en sväng men det är ju bra om han avstår tills det är kvällning =)

Å snart kommer Klara
hem från skolan =)


Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: