Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

vart eee du??

Kategori: 2010

ja så kan man ju behöva ropa för min plånbok har försvunnit
den är puts väck helt enkelt =(

Jag hade den senast i går kväll då jag var ut på lite bankärenden
men nu till på em idag finns den helt enkelt inte....
Johanna brukar ha pippi på att ta den så jag hoppas att jag hittar den imorrn annars kanske hon hade stoppat den i skrotlådorna som gick på tippen i dag!
Bankomatkortet har jag kvar men körkortet är väl vad jag behöver mest iaf =)

nu är vardasrummet/sovrummet/lekrummet väldigt välstädat och som vanligt var jag tvungen att möblera om liiite =)
Imorrn kommer Johannas rum att få sig en omgång i jakten på min plånbok!


Idag var jag sååå himla sällskapssjuk..
Å så kom Ylva som på beställning och det var så skönt och trevligt med sällskap =)
Johanna och Rasmus lekte och hade mysigt,
medans jag snusade på sötaste lille Pontus =)
Några kannor kaffe gick också.. hihi

Till fikat idag bjöd jag på min sista bullpåse som fanns i frysen och nu ska jag inte stoppa dit nån fler heller, och så har jag bestämt att läsk åter är bannlyst här. Och min kära familj bara nickade =)
Men sa Danne vi har ju "pruppläsk" ja så i värsta fall på nån helg får det gå men annars är det mer än hög tid att tänka på vikten!

Jag har bestämt mej för en sak och när jag har bestämt mej så brukar det bli så...
jag har ca 8 månader på mej att förverkliga lite av en dröm =)

Jag håller fortfarande på att tvätta och har gjort det i ett par dagar men imorrn mina kära grannar får ni oxå tillgång till vår tvättstuga för då ska jag nog inte tvätta förrän till veckan =)
hihi

Nu ska jag duscha och sen läsa lite i en bok jag lånat av "Tina"

Kramiz 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: