Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Underbart är bara förnamnet =)

Kategori: 2010

I lördags kom min cykel till rätta efter ett år på vift =)

så idag packade jag ner de små i cykelvagnen och cyklade iväg på en liten tur
Klara tog sin egen cykel tur det =)

Hälsade på Ylva en sväng å där var det som vanligt mer folk än i kyrkan =)

Sen har jag kopplat på vår tunga släpvagn efter bilen alldeles själv så nu är jag mäkta stolt!

Nu ikväll var vi och kvällsbadade i Norrsjön men hua så jäkla kallt det va petter å jag lekte i vattenbrynet medans de andra stojjade i vattnet.
Petter är för rolig han blev kissnödig när vi var i väg å badade och han var ju utan blöja så han nöp i hop snorren med handen och sprang i väg på andra sidan om en sten precis som om jag inte skulle se =)
Tänk att de förstår hur man gör fastän de är så små!
hihi

Livet känns ganska underbart just nu eller för jämnan men just nu känns det som om vårt liv fått en alldeles speciell kryddning och det är alldeles jätte härligt =)
Nästan allt som man kan önska sig har serverats å snart om ett tag får jag en av mitt livs mest spännade dag!
Ni kan tro att jag väntar och längtar tills denna dagen kommer =)
Min älskling är väl för underbar =)

Nu ska jag plöjja igenom ännu en trevlig bok =)

Kramizar

Kommentarer

  • Suss säger:

    Men ååååå, nu tror jag att du skriver om det bara för att reta mig.... Är SÅÅÅÅÅÅÅ nyfiken! =P

    2010-07-06 | 11:23:35
    Bloggadress: http://karleksbarnen.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Är det bröllop på G tro?... :)

    2010-07-06 | 15:19:18
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jo jag förstår att din hjärna går på högvarv nu sussi =) men du får nog snart veta =)

    2010-07-06 | 15:59:34

Kommentera inlägget här: