Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

kissemissar

Kategori: 2010

Tidigt imorse hade vår ena kisse med sig nått byte in.... så nu ska jag låsa kattluckan hädanefter nattetid =)

Nu sitter grannens ena kisse på min bänk och äter upp Johannas frukost:
Flingor och mjölk =)
Visste inte att katter åt det men tydligen för nu är nog skålen ren =)
nu gav den sig på torrfodret men fick skitbråttom när petter ville se =)
så den smet ut genom köksfönstret igen =)

Idag fyller min lillasyster 25 år
GRATTIS till dig!

Kommer upp när jag fått tillbaka bilen och bilstolarna =)

Håller på att plocka å stöka men hamnade här som vanligt men ska ta en tur med draken bara petter vill gå ut och sova i vagnen tror han behöver det nu min lilla gnällspik =)

Medans han ska sova middag ska jag väcka Klara för hon har licksom inte kommit ur sängen än... hihi

kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: