Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Städning

Kategori: 2010

Imorse var Älskling och tömde vår släpvagn på tippen och nu har vi snart fyllt den igen när vi gick lös på förrådet =)

Hittade igen mitt gamla ponnyslott som jag fick av Pappa när jag fyllde 6 år nästan nostalgi.
Alla saker fanns inte kvar men huvudsaken hästarna var kvar i slottet och Johanna älskar sitt slott och så har hon givit två av de små ponnisarna namn =)

Johanna och Petter älskar att vara ute och jag hade faktiskt tänkt att vi skulle åka iväg till fränsta för att leka i lekparken där men så kom regnet..... =( Och då har de klättrat på väggarna och bråkar och stökar och de gör mej galen och nu är de så himla trötta att de inte orkar mera men än ska de få kämpa på så de blir riktigt trötta....
nu kom de in efter att ha varit ute och hoppat studsmatta.... igen

Men så gick de ut lika fort =)


Jag har plockat av min fina byrå och fixat med ljus och foton på våra vackra barn =)

Och efter att ha studerat barnen så insåg jag att de är bra lika ändå alla fyra =)
konstigt?? näe men bara för att man är syskon behöver man inte vara lik varandra eller hur??
Ville och Johanna såg ganska lika ut som bebisar =)
Medans Petter lever för dem båda =)

Näe nu ska jag lägga de små och kolla om Klaras lilla sockerkaka snart är klar.

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: