Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Tisdag i midsommarveckan!

Kategori: 2010

Nu har jag inte varait så social med dig min blogg på ett tag men sååå mycket annat roligt drar nu =)

Så jag sammanfattar lite:

 

I fredags skjutsade jag Klara och Elin på HIMLA badet i sundsvall och de hade så roligt

jag och småttingarna tog och for ut till min vän Sussi som jag inte sett på ett par år och jag skämdes lite för de flyttade dit ut till huset för sju år sedan men nu har jag varit dit och du vännen jag kommer snart igen =)

 

På fredags kvällen for vi till stugan för att mysa då vädret inte var så där himla bra passade jag på att se på det kungliga bröllopet¨ååååå vad vackert det va!

 

Lördagen var vi runt som små loppisråttor också och gjorde en del fynd jag avr ute efter en spegel som ska matcha mitt fina skåp men hittade inget men jag fortsätter att leta nånstans finns det väl eller hur??

 

Söndagen for vi hem för att Klara skulle packa om

igår skjutsade jag mommen å småttingarna henne till tåget i huddik

och halv sju på morgonen var jag nere hos mamma

och vi var tillbaka i sundsvall igen halv elva sen köpte vi plant och åt lunch och stannade hos mommen en stund å lekte i lekstugan.

Igår kväll gjorde vi fint på Villes grav så nu har han vackra blommor igen

och så vattnade jag på lite på lite andra gravar.

Vi var upp till fränsta å planterade fint på svärfars grav också så nu slipper vi skämmas för den också hoppas bara att vi får lite hjälp att vattna för vi är ju inte till fränsta varje dag.

Jag blev nöjd iaf och jag hoppas att andra också är det =)

 

Idag tog vi lååååång sovmorgon och nu sitter de två små ute i lektältet och picknickar med kakor och vatten =)

 

Nu ska jag också gå ut i solen en stund sen ska jag fortsätta att städa!

 

kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: