Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Fredag

Kategori: 2010

Idag på fm for Danne upp på storverkstan och skulle fixa till min bil lite inför morgondagens besiktning och med sig fick han Johanna å Petter sov ute på bron i vanlig ordning!

Så jag tog mej rejält i kragen och städade kylskåpet

så det var skinande rent när resten av familjen kom hem igen

Johanna tittade in i kylen och började gråta och sa:

Pappa har tagit allting!

 

Det var nästan helt tomt skönt att allt är slängt så jag kunde få handla mera mat på em!

Så nu är det fräscht igen!

 

På em for vi till stan jag skulle inhandla  nya fleecefodrade regnkläder åt lillan för det hon har haft det har Petter tagit över och nu börjar det bli dags för galonisar igen =(
Blev tokkär i en dress och för en gångsskull kostade jag på lite istället för att vara dumsnål
och näe det är inget som Petter kommer att kunna få ärva 
 boardman printed set 522149 534
Men snyggt är det iaf!


Vi shoppade mat och letade en present för imorrn ska vi tydligen på kalas igen och det var tydligen rena rama släktlunchen. jaja kan bli kul det också men vad ska man ah på sig det är väl den stora frågan????
Jaja man hittar säkert nått i gömmorna ;-)

Ikväll var jag å hämtade hem lite tvätt som mamma hjälpt mej med
undra vad man skulle göra utan mamma igentligen??
Tack för hjälpen!

Näe nu ska jag ta å mysa ner mej i sängen med min bok det verkar ta hundra år för mej att läsa böcker nu jag har licksom ingen ork att läsa innan jag ska sova för jag somnar med näsan i boken istället jaja det får ta den tid det tar jag älskar mina böcker och en dag skulle jag vilja ha ett eget bibliotek hemma =)

Kramizar

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Hej



    Vad trevligt det var att träffa er i lördags. Johanna är ju värsta busiga tjejen som bara skulle ut i snön hela tiden, gulligt!



    Jag la upp några bilder från kalaset på mormors blogg, tyvärr hade jag inte min systemkamera med mig utan fick använda mammas lilla digitalkamera så bilderna blev inte så bra, men dock bättre än inga alls!



    Må så gott

    2010-03-21 | 20:42:28
    Bloggadress: http://frankojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här: