Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Måndag

Kategori: 2010

Å jag är så glad
 för nästa vecka händer det nått roligt =)

som jag har väntat och längtat =)
(en hemlis men den gör mej så glad!)

Klara är på skolan och Småttingarna har nyss duschat och nu ser lillan på tv medans petter är sjukt trött och bara gnäller här brevid mej, han vill ha all uppmärksamhet helt enkelt men jag känner mej så seg kan ju ha att göra med att jag låg å lyssnade på hockeyn på radion =)

Skyll dig själv regeln kanske? hihi

 

Idag händer inte så mycket alls jag ska som varje måndag rensa upp i hallen och köket det är det klassiska måndagsgörat kanske ska vi ta oss en liten prommenad också!

Undra om nån är hemma här i närheten?
som vill ha lite besök av några livliga små!

Näe nu ska Petter få på sig lite kläder och sen stoppas i vagnen en stund!

Kramizar

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: