Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Onsdag

Kategori: 2010

och i vanlig ordning betyder det att vi träffas på lokalen här på byn och det var så himla skojjigt!
Petter sover fortfarande ute på bron sen vi var på lokalen helt slut =)

I morgon ska vi hitta på nått kul men just nu vill jag vara lite hemlighetsfull =)
men jag tror att det kommer att bli skoj och även om det medförde en del dåliga beslut av mej så tror jag att det blir roligt och då speciellt för barnen =)
Jag är alltid lite förhastad i mina beslut och i detta tillfälle kändes det som ett bra beslut just då men bara sekunden senare ångrade jag mej och ska även fixa till det under kvällen så känns det nog bättre för mej sen =)
men det var snällt iaf att personen i fråga ställde upp med så kort varsel =)
TACK!
men nu behöver jag det inte längre för det ordnade sig på annat bättre sätt =)


Jag ska nu ner och tvätta det sista sen ska jag göra mat åt mina små barn!

Kramizar

Kommentarer

  • Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas säger:

    Nu är jag nyfiken på vart du befinner dig :-)



    Kramen

    2010-03-11 | 21:48:23
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: