Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Torsdag

Kategori: 2010

Idag fick vi finfrämmande Malin och lille söte Eli kom och fikade med oss =)

Så himla trevligt!

 

Petter har varit mysig nu på em troligen super duper trött så medans jag har grejjat så har han legat på golvet brevid och tittat på mej! Mammas gofis =)

 

Men när Johanna kom innan för dörren igen blev det bus och då skulle jag behöva klistra fast fötterna hans i golvet för då är han med på stolar och bord än på golvet.


Nu tog Danne småttingarna och for i väg ett tag och jag fick helt plötsligt 45 minuter i lugn och ro =)
Undra när det hände senast?? ja om jag ska vara riktigt ärlig har jag inte varit barnledig en enda dag sen Petter föddes så alla ensamma minuter är guld värd och faktiskt ska det fortsätta så här i tystnad för i kväll ska jag och flickorna på årets första bilbingo i ljunga =)

Så nu har jag bakat och packat fika korgen för nu sk ajag gå över till Veronica och åka iväg! =)

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: