Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

14 år

Kategori: 2010

va jag när jag träffade Danne
världens sötaste och ägare till världens vackraste ögon =)

 

Tänk att när vi blev ihop var det så många andra av våra vänner som var i lag

fränsta vs stöde

och det slogs vad så det stod härliga till om hur länge varje par kunde hålla ihop

och jag vet vännen att vi höll ihop längst

Nästan 14 år =)

Och det är som jag sagt år dej har vi på sista tiden blivit mer vänner än
att ha en kärleksrelation ??
Du verkar ha saknat nått medans jag var nöjd med vårt liv
Idag kändes det så skönt att vi kunde prata som vanligt vi kunde skojja och tokas och var de allra bästa vänner
för det är så jag ser på dig nu vännen:

Som min allra bästa vän
 som vet allt i mitt liv
finns ju licksom ingen som känner mej så bra som du
och jag vet allt om dej och älskar dig för den du är.

För trots att vi numera ska leva varsitt liv
är du ändå den som jag älskar
men som jag vill vara vän med =)

För utan dig känner jag mej halv

men idag känns det som om jag har accepterat att du går vidare
Idag var första dagen på väldigt länge som jag kände mej lycklig =)
Jag kände mej förväntansfull jag kände mej nästan som 14 igen...

Du kommer att ha svårt att se mej gå vidare med nån annan
just nu är det inte aktuellt
men när den dagen kommer hoppas jag att
du inser vad jag får gå igenom nu...

Och inte bry dig då!
För valet var ditt och inte mitt

MEN
nu känner jag mej ganska lycklig ändå!!

Tack Älskade vän för 14 härliga år tillsammans.

Puss å kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: