Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Dåligt med sömn

Kategori: 2010

och tankar som gnager =(


Livet är en bergochdalbana och just nu åker jag väldig uppochner och jag har funderat på när vändningen ska komma för det måste den väl snart??



Ett konstigt meddelande en konstig relation
nya bekantskaper och nya vänner
nytt liv och ett väldigt annorlunda sånt...

Jag är inte den jag trodde
jag har tappat bort mej själv någonstans i denna karusell
livets karusell snurrar för fullt
men för första gången i mitt liv har jag ingen kontroll
och jag lever just precis nu...

Fick höra att jag måste ha kontroll att jag måste planera
och JA sån är jag jag vill veta vill planera och vill framför allt att alla andra ska ha det bra
JAG kommer alltid i sista hand i alla lägen.


Ett stort TACK till er alla som verkligen försköker få mej att må bra
jag hör vad ni säger men kanske inte delar era åsikter i allt....


Är så jäkla tokförkyld ögonen rinner näsan är täppt orken har flytt och stegen är tunga halsen är öm och rösten är hes, Tänk att all jäkla skit ska fastna på mej...
Vart har mitt immunförsvar tagit vägen??
Jag var ju aldrig sjuk förr...
förutom vid jul då...

Näe dags att ge mina älsklingar lite mat
så de blir goa och glada

Men hur ska jag nånsin kunna bli riktigt glad å lycklig igen??

Jaja den som lever får se...

kramizar

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: