Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Onsdag i min första barnfria vecka....

Kategori: 2010

Jaha så är det onsdag då... Å jag saknar mina barn nått så fruktansvärt... =(

Jag måste göra saker hela tiden för att inte sätta mej ner å gråta

Det är såå jobbigt men får rapporter från Danne om hur det går för dem och de verkar trivas bra mm lite hårt för en ego mamma att höra men jag älskar dem så mycket och vill att detta ska fungera det är säkert mest tuff för mej just nu barnen anpassar sig ju rätt snabbt...





Igår var en skit dag
jag sov en aning för länge och fick skynda mej i tid på jobbet
men en minut i sju släntrade jag in... hihi

men därefter kom den ena utmaningen efter den andra och lunchen blev en aning för kort
blev nästan lunch på stående fot...

När jag kom hem så fikade jag lite och for till min vän Ylva och surrade och timmarna bara rann i väg och klockan tio kom jag hem =)

Då var det bara att knoppa =)

Idag klev jag upp tidigare men ändå lite sent
men hann med god marginal ändå...

Men starten på jobbet var seg och ändå var jag så strålande positiv
men men jag hade tydligen glömt en viktig sak idag:
Vi hade möte på em så tur att jag var på jobbet redan för annars hade jag glömt bort det...
hmmm
Hur i fasiken kan man vara så himla tankspridd??
jo jag vet varför och det är DITT fel =)
hihi

Idag fick jag höra att jag var så söt i mina flätor
och jag kände mej faktiskt så också

Mina ögon har börjat lysa som stjärnor igen och jag är sprudlande glad
(oftast iaf)
har alltid nått kul på läpparna och ett leende i mungipan
och som en sa till mej hela du strålar...



Hur kan man göra det efter allt jag gått igenom den sista tiden men jag börjar att vara JAG igen så välkommen tillbaka mej själv =)

Jag behöver denna vecka för att hitta mej
den glada och roliga person jag är som inte räds för att säga eller tycka nått
Den personen som bara har varit MAMMA i så många år
har nu blivit en vanlig och hör nu
"UNG" tjej
som ska utforska världen
Inget kan stoppa mej nu..

EN  av mina stora drömmar är på väg att slå in men det är mycket hårt jobb kvar men det SKA ju gå nu när jag börjat så bra =)

Näe ikväll ska jag städa och tvätta så det är fint =)

Imorrn ska jag åka å hälsa på min vän Isa
å varför är det så länge sen vi sågs gumman??
jaja nu kommer jag ju...

Puss å kramiz


Mammas små goingar fasiken vad jag saknar er <3 <3


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: