Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Stora tårar rullar ner

Kategori: 2010

för mina kinder...

Är så himla ledsen
har det så himla jobbigt med att behöva lämna mina små hjärtan
visst han är deras pappa men han vet ändå inget om dem
och känner inte till rutiner mm som jag är så noga med =(

separationsångest kallas det visst...
Å det är nått så fruktansvärt jobbigt!

De har aldrig sovit utan mej å jag aldrig utan dem...


Danne han stormar in här och plockar med sig än det ena än det andra
tvspelet kuddar täcken och datorn var han å hämtade nu ikväll...
men lämna tillbaka det han lånat det går inte tydligen...

jag blir så ledsen han plockar med sig saker hela tiden
för han saknar det men det betyder ju att jag också blir utan vissa saker...


jag tycker att allt gått så fort fram

för 1,5 månad sedan var jag lyckligt ovetande om att hela min värld skulle rasa
JAG var lycklig
och vi pratade om framtiden..
en framtid som han förstörde =(

Han drog fort och lämnade mej ensam med barnen
flyttade hem till den nya tjejens föräldrar..
Nu är han sambo med henne
men står skriven här... 

å jag har så svårt att acceptera allt
Jag vill så mycket mera men jag orkar inte detta

jag skulle vilja ha en stabil tillvaro en lycklig sån men just nu känns allt svart och dött
JAG vill ha livet som det var förut...

jag känner mej så eländig och att sitta här i min ensamhet å gråta är ju precis min melodi va??

jag borde inte ha några tårar kvar men tydligen rinner de bra ännu...

Tänk om nån kunde förstå...
tänk om nån kunde hjälpa
tänk om..
tänk om...

snart orkar jag inte med detta mera

att ha en bra fasad utåt
att verka glad
fast insidan skriker

JAG HATAR MITT LIV
JAG HATAR ATT HAN FÖRSTÖRDE DET
JAG HATAR ATT BARNEN MÅSTE VARA DÄR
HATAR ALLT....

allt löser sig säger han
men hur då...

kanske inte finns så många utvägar...

Jag vet ingenting längre mer än att 

JAG MÅR SKIT!!!!!!! 







Kommentarer

  • Maria säger:

    Åh vilket helvete du tvingas gå igenom! :-( Stora styrkekramar till dig. Hoppas att du mår bättre snart (för den dagen kommer!) och att det löser sig på allra bästa sätt för dig och barnen.



    Å en sak är helt säker: Exet har dragit en rejäl nitlott!

    2010-11-13 | 23:42:51
    Bloggadress: http://mariaholmstedt.blogspot.com
  • Marie S säger:

    Lilla vän. Du behöver inte visa en glad sida, vi vet att du är jätteledsen och framför allt jättebesviken. Hör av dej om du känner för att prata. Stora styrkekramar till dej och barnen.

    2010-11-14 | 11:53:07
  • Madde säger:

    Jag har sagt/skrivit det förut; du vet vart jag finns om du behöver prata!

    Och som sagt, du behöver verkligen inte visa dej glad inför oss för vi förstår att du är ledsen osv.



    Många kramar till er!

    2010-11-14 | 20:12:05
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se/
  • Elin Nordlander säger:

    Det är inte okej att ta vilken skit som helst bara för att han var/är din stora kärlek.

    Han kan inte komma och gå hur han vill i ditt hem. Har han valt att avsluta det ni haft så måste han ju respektera gränsen mellan era nu separata liv tycker jag.



    Jag vet att det gör ont och det kommer gå över.

    Ner på botten med dig bara, enda vägen därifrån är uppåt!

    2010-11-15 | 00:50:37

Kommentera inlägget här: