Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Tisdag

Kategori: 2010

Å jag och barnen är lediga =)

 

Idag ska vi ha en lekdag =)

Antingen får vi besök eller så hälsar vi på hos dem

men vädret ser rätt ut för en prommenad så kanske vi får sällskap då!

 

Sitter å funderar ut en passande maträtt att bjuda på

har ju bjudit hem lite sällskap till helgen =)

Men vad ska jag göra för smaskigt...

hm jo det tål att tänka på =)

 

Min förkylningen vill inte ge med sig utan den blir värre å värre

hörseln är skit, är snorig och en hemsk hosta har bosatt sig hos mej å den vill absolut inte flytta =(
jaja nån gång ska jag väl bli frisk..
fast jag har en liiten känsla av att jag får vara förkyld resten av året nu när det kommer in granar och julblommor till mina brukare....
så om ni har nån gammal bekant köp inga blommor som luktar =)

Näe nu ska jag ta å röjja lite här hemma
fast så farligt är det inte lite leksaker å lite disk bara å så ska jag bädda sängar å tvätta
dagens schema =)

Kramiz

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: