Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Nu är det definitivt..... över

Kategori: 2010

En jobbig dag idag....



Känslomässigt kaotisk

Suck

 

Det var tid för exet att flytta ut och det var så himla jobbigt när kvällen kom och jag insåg att detta är fasiken definitivt det blir inte vi nå mer... så jag har gråtit mängder igen och kände mej ensamast i världen fast jag vet att jag har världens bästa vänner och massor av dem...
Är det inte samma sak som att ha nån att mysa på kvällen med
nån att dela säng med eller att prata vardagliga ting...




Och jag gjorde nått ikväll som jag aldrig trodde jag skulle göra
jag bad mitt ex ta sitt pick å pack å dra
och det tog han orda grant iaf...



Få se om han kommer tillbaka imorrn och hjälper till med resten av pryttlarna
men annars bär jag väl upp dem själv...
Imorrn blire storstädning här hemma för nu vill jag ha fint igen och få till min egna stil
och jag har planer på hur jag vill ha det...
Undra om jag kan få TOMTEN att hjälpa mej lite med att få fint??
hihi

Men innan jag å exet blev osams ikväll var vi till kyrkan i fränsta på ljuständningen
och minnas "gammelfarmor"
Hon var ju inte min farmor utan Dannes men jag saknar henne jätte mycket ändå...
hon stod mej så nära och jag saknar hennes kloka ord så mycket...

Vackert va det i kyrkan och det va den snabbaste timmen på väldigt länge
och rofyllt =)
Undra om min plats är i kyrkan fram över en plats att få fundera på...



Önskar jag hade lite sällskap ikväll men alla verkar upptagna på sitt håll
jaja jag ska ta i tu med mera städning osv...
kanske blir jag riktigt fri en dag...
även om det ser mörkt ut på den fronten...

Tack ANNA och KATRIN för att ni tog hand om mina barn idag

å det var första gången jag lämnade bort dem
för en heldag
och det gick ju jätte bra =)
nästa gång blir det att lämna dem för övernattning...

Jag har världens duktigaste barn =)
och jag är så stolta över dem och att de är mina och att jag har uppfostrat dem till de dem är gör mej ännu stoltare... För jag kan tydligen det iaf!!

Näe dags att hämta kudden å nanna lite

det ä en dag imorrn med =)

 

Puss å kram











Ps jag hoppas du är lycklig
men jag vet att du kommer ångra dig en dag men då äre försent....
Tyvärr å nu är det redan försent...

Det är DEFINITIVT nu....

suck =(





 

 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Skickar ner en massa kramar till dej!

    Kom i håg att det är inte så långt att komma upp till mej och surra/gråta/skälla, ja vad du än vill :)



    Kram!!

    2010-11-07 | 15:56:41
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se/
  • Bodil säger:

    tack go gumman =)

    2010-11-07 | 16:52:49
    Bloggadress: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: