Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Va roligt

Kategori: 2010

Att så många har hittat hit till min blogg... men vet ni lämna gärna ett spår innan ni lämnar mej och mina funderingar =)


 

Idag var jag till syrran och vi åt en god adventsmiddag =)

Sen klädde vi oss rejält och gick in till fränsta och på årets julskyltning och när vi väl var där så fick jag höra att  det var -20 grader men vi frös inte speciellt jag var lite orolig för antons kinder men det gick bra =)

 

Jag gick ju med syrran å hennes barn då Danne och Louise hade mina men det var ändå jobbigt att se dem där som en familj hallååååå det är ju min familj.... eller va iaf.

När jag skulle gå och jag pussade barnen hejdå tjöt Petter efter mamma men jag kunde ju inte ta honom med mej även om jag bara hade velat ta honom i famnen och springa utan jag vinkade och gick hur mycket det än skar i mitt hjärta.

På väg hem från fränsta svängde jag in och tände ljus hos gammelfarmor
och du Marie jag saknar dig så himla mycket!!

Och
Naturligtvis var jag till barnens farfar och borstade bort snön som fallit över stenen och satte dit ett litet ljus dels för hans födelsedag och dels för att jag mår dåligt över att det inte blir tänt med nån ordning där...
hallååå barnen nu måste ni tända på er fars grav!!

Jag tog sedan vägen förbi min PRINS min ögonsten och älskad son
tände både lyktan och marchallen som jag hade med och jag stod där en lååång stund och funderade och vaknade till jorden igen när mobilen pep och jag inte kunde röra fingrarna så bra...

Gú så jag saknar dig min underbara unge!!


Det är tomt å tyst här hemma ingen som snusar och sover ingen som snarkar och ingen som hostar till jag tycker det är så himla tråkigt och ensamt utan er mina trollungar!!

näe dags att göra kväll imorrn är det jobb igen
och det ska bli så himla roligt!

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: