Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

061029

Kategori: 2010

Hände nått otroligt =)

 

Vår lilla lilla bebis föddes med en vikt på 1020 gram och 36 cm var han inte större än en fågelunge men han var vår och jag var lycklig över att han fanns hos oss efter den dåliga start han hade =)
Jag minns det som igår när jag rullades in på operation utan min älskling brevid mej tårarna bara rann för ingen ville säga nått... när bebisen var ute och andades kom min sambo till min sida men lika snabbt försvann han med vår son själv fick jag ligga där och fundera på livets alla nycker sen blev det en hel dag på uppvaket och jag fick se bilder på vår underbara son =)
Min sambo han höll på att svimma när han insett att han blev pappa till en liten pojke..
Kommer du ihåg hur lyckliga vi var då??



IDAG SKULLE MIN ÄNGLA POJKE HA FYLLT 4 ÅR !!

Idag blir det ingen tårta men väl fyra nya röda rosor till dig och nya gubbar och ballonger =)

JAG saknar dig VILLE!

Du lämnade min värld och min jord för att flytta in i mitt hjärta för alltid =)

Älskade lilla ÄNGEL!

JAG ÄLSKAR DIG
så enormt mycket =) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: