Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Saknar dig! <3

Kategori: 2010

Jag saknar min Älskling!

Önskar att han vore hemma men snart kommer han hem =)
Det är lite långtråkigt att inte ha nån vuxen att prata med om  kvällarna
eller nån att somna mot eller mysa med =)

Ofta önskar jag att han hade ett helt vanligt jobb 7-16 men finns verkligen sånna längre ??

Nu jobbar han borta så himla mycket och jag blir så ensam

Nu har ajg jobbat tre långdagar och det märktes på barnen de somnade båda två innan klockan hunnit bli åtta i kväll =) Klara är ju segare men hon är ju stor hon =)

Så nu ska vi vara lediga i fyra dagar =)
Imorrn ska ev faster komma å hjälpa mej lite
sånt gillar jag =)

På jobbet har vi gjort två lag som kämpar genom tappa.se att gå till oslo med hjälp av stegräknare
jag har idag gått nästan 16000 steg helt jäkla ofattbart =)
Jag tyckte 10000 steg lät mycket men nu har jag ju passerat det själv med råge utan att anstränga mej jag har ju bara jobbat och fixat här hemma helt otroligt!

Nopp jag är skittrött så nu hoppas jag på en bättre natt än den förra =)

ska lägga mej på soffan å lyssna på Hells kitchen en stund för ögonen lär ju inte vara öppna länge till !

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: