Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Sista natten

Kategori: 2010

I går hade jag planerat att jag å barnen skulle åka till stugan å mysa

men varför mitt ex skulle med vet jag faktiskt inte och det kändes så himla dumt att ha honom med för jag älskar honom så mycket hur idiotisk han än är =(

Känslorna kan man inte rå på tyvärr och vi har gråtit och hållt om varandra men nu har vi inget förhållande alls så jag hoppas att han packar sina saker snart å flyttar ut han tror nog att han är 18 år och kan gö som han vill....

 

Han glömmer nog gärna att han har fyra levande barn och ett dött...

 

De levande barnen glömmer han för jämnan som ikväll då vi kom hem så skyndade han sig å packa ur bilen och duscha byta kläder och åka....

Han to m frågade vilka kläder han skulle ha...

Undra om han tror att jag är hans mamma??

Ju mer jag tänker på det ju mer tycker jag det ska bli skönt att vi flyttar i sär

så han får stå på egna ben å inte på mina...

Kanske hittar vi varandra igen kanske inte

men det får livet och ödet visa oss.

 

Jag skulle också vilja leva livet men som vanligt är det jag som har ansvar i familjen =)

 

Men på fredag ska jag åka i väg och har skaffat en barnvakt på kvällstid för allra första gången sen Johanna föddes det va på tiden va??

 

Näe nu till nått kul =)

 

På mindre än 3 veckor har jag rasat 9kg i vikt

helt plötsligt är byxorna förstora och tröjorna för hängiga =)

Hur gick det till??
jag som aldrig kan gå ner ett hekto utan att gå upp fyra =)

 

 mitt del Mål är 9 kg till på 8 veckor
det ska jag fasiken klara med råge!!

Nu jäklar i namma är det JAG som BESTÄMMER över MITT liv!!!!

sen får vi se om det rasar av av sig själv eftr vägen!!
hihi

Nu ska jag få natt sällskap
Tur man har snälla vänner som tycker synd om en en lördags kväll när exet är ute å slirar =)

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: