Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Underbara helg

Kategori: 2010

I fredags kväll kom vi på att vi ska ta med barnen å åka iväg en sväng

så på lördag förmiddag packade vi badväskor och övernattningsväskor och en kylbag med mat

vi for till östersund och storsjöbadet
där myste vi ett par timmar och barnen älskade det =)
trötta och hungriga åt vi barnvänlig mat på mc guckens
lite shopping mm

innan vi for till stugan i näsåker när vi kom dit var det nästan mörkt
och värmen slogs på full fart och vedspisen drogs igång!
det var varmt på nolltid =)

Vi hade en mysig spel kväll med barnen

På söndagen blåste det kallt men vi eldade ute och Johanna grillade smallows =)

Älsklingen  och jag plockade ihop ute och drog ihop och eldade upp ris som låg å skräpade innan vintern =)

På kvällen for vi hem med genvägen över kramfors då vi skulle hämta en jobbarbil =)

Halv nio i går kom vi hem nöjda å glada
Petter somnade på stört =)


Idag har vi jobbat
Älsklingen har farit tillbaka till Umeå
och jag har kämpat på närmare håll med duschar och städningar =)

Barnen har varit på dagis och skola
nöjda somande de två små innan åtta i kväll och Klara sover hon med =)

Jag ahr sagt nattis till min älskling
och nu ska jag sova gott ända till fem imorrn bitte =)

Nattiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: