Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Hej å hå

Kategori: 2010

I går kväll så skulle min sambo jobba över precis som vanligt men när han skulle tvätta av sig på firman var sprit flaskan (alkogelen) trasig och den sprutade rakt in i hans öga så han kunde omöjligt köra hem så han ringde å sa att han skulle åka på akuten för att få ögat sköljt och hem kom han inte förrän halv sex imorse så jag har sovit jätte dåligt i natt man har legat på aga för att höra om man ska hämta eller inte...

 

när klockan var elva på fm så drog vi till stan för att leka på drakborgen men innan dess blev det ett snabb besök på VC för älsklingen och nån skit sitter i ögat men de hittar inget men han fick åter det sköljt och lite ögonsalva...igen.

 

Efter det kom vi äntligen till drakborgen där lekte vi med våra små i ett par timmar innan vi var så trötta då blev det ett besök på bolaget för att hitta nått "gott" jag som inte gillar alkoholhaltiga drycker mera de smakar mej inte längre... konstigt.

Men älsklingen gillar sånt ;-)

 

Sen blev det till att hämta Klara på stan som kom med bussen och middag på stjärngrillen =)

 

Ett bra besök på handelshuset bidde det också så nu har Petter också nya snygga vadderade regnkläder från didriksson jag gillar verkligen deras kläder =)

 

Jag som aldrig trodde jag skulle bli märkesbunden är nu helt fast =)

 

Vi besökte ikea också så nu har Johanna sitt sängtält och nya fina lampor å jag hittade en jättefin grön lampa åt Petter jag har numera också färgkoder på barnen Johanna har rosa å petter grönt å Klara svart =)

 

Nu ska ajg vara lite social med min sambo som precis klev innan för dörren!

 

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: