Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

16 Augusti 2011

Kategori: 2011

 

 

Tisdag!


Har inte skrivit på länge vet inte riktigt vad jag ska skriva längre...

Men iaf så har jag bestämt mej för att bo kvar hemma i viskan för Klaras skulle 
dvs närmare till hennes skola 
och det känns viktigt med en bra skolgång!
Och Hon vill inte flytta till pappa som nu bor i stan.

Så jag har i helgen målat hennes "nya" rum mellan mina egna arbetspass 
nu har barnen bytt sovrum och de små får dela 
och inatt har vi allla sovit på nya ställen hemma =)

Nu ikväll kom min farmor och va barnvakt åt barnen 
det är så himla snällt och det  bästa är att hon kommer nästa tisdag kväll också =)

Livet flyter på och dagarna går frammåt även om jag tycker att många gånger är det lite väl långsamt men jaja bättre det än att man hakar sig på en annan människa som inte förstår vad som är fel....

På lördag fyller min dotter
 Klara 13 år 
herregud var har åren tagit vägen???


Det firar vi på selånger marknad dagen lång =)
Så kalasa gör vi på fredag kväll för dem som vill å kan =)

Skriver nån rad snart igen 

Kramizar på er =)



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: