Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Hmmmmm

Kategori: 2011

Vad är rätt å vad är fel???

 

Till helgen ska jag åka till Dannes stuga å fundera ut vad som jag verkligen vill.

Vi ska ändå åka till edsele och hälsa på å Gratta alla de som fyller år nu i augusti =)

Speciellt då lilla amanda =)

Ska bli kul att ut å åka lite för vi ska åka en kringelkrok för att komma dit hade vi tänkt jag å mina barn =) Lite äventyr och lite roligt =)

Ett besök i stugan också såklart =)

Jag saknar att åka dit den är ju dannes så vad ska jag dit å göra tycker han men just nu känner jag att vi borde göra klart vårat gemensamma liv som vi haft i nästan 14 år och dela på ditt och mitt

och jag ska tömma ett förråd som jag har grejjer i hemma och jag hoppas han tömmer mitt också snart.

stugan ska jag hämta igen mina smycken och ägo delar som jag har där som jag vill ha igen
inget av värde mer för min skull.

Och Barnen vill åka dit upp så vi åker upp och fikar å grillar korv så får vi se sen vad som händer.


Det har snart gått ett år sen chocken om att bli ensam kom
chocken över att inte längre vara två.
En tid hade vi varannan vecka på barnen fungerade bra och jag kunde jobba som vanligt
men när han så bytte jobb och flyttade till stan så har ju jag fått mer än hela ansvaret
jag ska fixa allt känns det som och visst är jag stark men jag skaffade för sjutton inte barnen själv...

Jag önskar att han kunde komma och hälsa på lite oftigare
och bara leka med dem på deras rum...

Och jag saknar också mycket som vi gjort och brukade göra
spontana resor och roliga utflykter
nu försöker jag själv ge ungarna allt sånt det är tufft men det går =)

Mitt liv är inte längre vad jag önskade
det tog en vändning jag aldrig drömt om
kramiz 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: