Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Bloggat i strax över fyra år!!!

Kategori: 2011

Nu här i dagarna har jag faktiskt bloggat i fyra år och snart tusen inlägg
trodde själv inte när jag startade denna att jag skulle ha så mycket att skriva som i fyra år =)
Men det är roligt att gå tillbaka å se å läsa
bilder på barnen och se vad de har växt =)


Min huvudvärk är tyvärr kvar men vad sjutton kan det bli med en petter som övar på höga C ideligen han skriker som fan så fort han inte får som han vill och så fort han vill nått
tex snabba toabesök mm mm

Idag var vi och firade Gry som blev tre år =)

sen va vi till Kristina å Emil
allt för att de ska få leka så jag får en lugn stund.

Jag hoppas de är redo för sängen snart
för mitt huvud håller inte så mycket längre
går snart i tusen miljoner bitar =(

Har iaf pratat med Jultomten idag
och har vi tur kan han göra ett undantag å hälsa på sjv 2 på julaftons morgonen också =)

Jag mår bra i min kropp efter en veckas vila/sjukdom

Jag har ju verkligen tagit det lugnt
bebis sprattlar på eller sparkar för fullt
vaknade natten till i går av en rejäl spark
hela jag hoppade högt =)


Nu har Klara tagit plats i köket igen
undra vad hon nu hittar på
jag hoppas ju på kola =) =) =)

Näe dags att ge småtrollen fika å natta de små griniga varelserna

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: