Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Fredag 2/12

Kategori: 2011




Nu va det längesen det va några bilder här på bloggen
mycket pga att min dator inte är inkopplad å sladden till kameran har försvunnit

Men nu i höst knäppte mina små goingar kort på förskolan
och jag blev jätte nöjd å gllad över dessa





Som synes har de blivit stora mina "små"

 

Så himla söta =)

Denna vecka har förflutit utan sjukdomar
Johanna älskar att vara på dagis de har varit på teater
och igår lekte de under hökens vingar kom med fröken Maria när de skulle hem =)

Petter han är rätt nöjd är duktig utan blöja och är mammas charmör=)



Klara mammas stora tjej
är en historia för sig
TONÅRING kallas det visst ;-) hihi

Men snäll till tusen =)


Igår klippte jag Mats (Rolfs lillebror) och jag tror han blev nöjd
huvudsaken det =)
Men det där tomteskägget skulle jag gärna också ha tagit bort men kanske gör han det själv...
hihi

Vi har helg nu och softar runt här hemma
jag sov som en stock i natt
ja iaf efter det att Danne ringde å väckte mej vid ett...
jäkla gubbe!!!!

Jag märkte aldrig att Rolf for å jobbade imorse heller
så jag måste nog ha varit sten dö
jaja Petter klev upp sjuå ville se barntv
johanna klev upp före nio
sen åt vi frukost efter duschar
å just nu känns det rätt ok.

Bebis sparkar och boxas ideligen
en riktigt liten vilde =)

Näe undra om man ska tra å klä på lite barn å skicka ut dem i solen

0,6 grader plus står mätaren på
ingen snö så långt ögat kan nå....

konstig vinter detta.
Å snön försvann väl bara för att jag fick en julklapp av gubben
nya vinterdäck!!
jaja nu sitter de ju på iaf
men jag måste säga att mina sommar däck var förbannat bra de me =)





kramizar från mej =)







Kommentarer


Kommentera inlägget här: