Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

En riktigt mysar lördag

Kategori: 2011

Idag lördag har vi haft det full fart dagen igenom....

 

Fast vi unnade oss en härlig sovmorgon först =)

 

Sen bar det av till fränsta å Edvins 3 årskalas =)

Mosters gounge blir stor så fort =)

 

Sen efter att vi firat klart drog vi ner till Lo och

Madde & Jocke å deras barn

jag gjorde middag lasagne på tortilla bröd

blev inte som jag tänkt men väl gott ändå!

Sen har barnen busat och vi har spelat spel och ätit gotta =)

En myslördag helt enkelt.

Petter somnade innan vi kom upp på e14 och sover som en stock han brydde sig inte ens om att jag bar in honom och klädde av honom =)
Johanna är tröttare än tröttast men vägrar sova
hon har fikat och nu SKA hon banne mej sova
för nu vill jag vila mej en stund också

Så nu ska jag softa mej lite framför tv:n
=)

Saknar dig
(bara så du vet !)

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: