Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Dag 11 - Mina syskon

Kategori: 2011

Jag har tre systrar

en hel syster och två halva =)

hihi

 

Men de är lika mycket värda alla tre =)

Jag är äldst och sen kommer Malin

hon bor i fränsta med sin sambo Jonas och deras små goungar Edvin och Anton =)
Vi umgås och har roligt ibland och låter barnen leka =)



Malin och jag är helsyskon men inte ett dugg lika

Sen har vi Elin
hon och jag står nog varandra närmast och har alltid dragit jämnt
trots att hon är 8 år yngre än mej.
Nu pluggar hon i umeå och det verkar gå bra =)



Yngst och den jag känner minst av mina systrar är Paulina
Hon bor med vår pappa i göteborg och vi har väl aldrig haft nån sån där jättebra kontakt hon är mera jämnårig med Klara så de har ju haft roligt.
Men jag hoppas att vår kontakt blir bättre =)
Nu fyller hon snart 16 år iaf!



Kram på er systrar =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: