Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Dag 13 - Den här veckan

Kategori: 2011

Ja den här veckan har gått som en raket =)

 

I måndags for barnen till sin pappa

och jag var å tränade mitt första gympass =)

Fick go frunch hos katrin =)

Tisdag jobbade jag kvällen

Undra vad jag gjorde på dan?? hihi

Onsdag
gjorde jag lite ärenden och slöade

Och jobbade en kortkväll till =)

Pratade i telefon mer än halva natten och vaknade som ett lik på

Torsdag morgon hihi
men det var det värt <3

masade i väg mej till jobbe toch fick igång bilen med nöd å näppe
å blev några minuter sen på kuppen
slutade halv fem hemma fem efter ett besök på affärn
somnade halv sex och vaknade nio samma kväll
åt middag halv tio
pratade bort några timmar till
men somnade hyfsat med en gosig bertil på ryggen =)

Å så blev det äntligen
FREDAG!!

En seg morgon och jag gick som i ett töcken hela fm

blev bättre efter lunch

slutade 15 iväg på dagis å hämtade barnens kläder och hem hämtade Klara å så for vi till birsta

åt en riktigt god middag på Ikea å härliga efterrrätter =)

Vi ahr myst omkring på birsta city

bara vi två och det var så skönt å att det var nästan folktomt gjorde ju visstelsen i birsta underbar =)

Klara kom hem med nya fina jeans och fina tröjjor

hon var mer än nöjd över en kväll med mamma =)

Jag shoppade lite kläder åt de små

det går ju inte att undvika =)

hihi

Imorrn är det lördag

och då ska jag softa å se på vinterstudion å låta alla tomtar flytta ner i kartongen igen =)

Funderar på att baka bullar men får väl se vad jag har för ork med det =)
Städda Petters rum är ett måste nu har jag skjutit på det HELA veckan lång =(

söndag har jag tagit på mej lite extra jobb på fm
kunde inte låta bli helt enkelt =)

Sen kommer mina älskade barn hem igen =)

Det var min vecka det =)

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: