Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Dag 15 - Mina drömmar

Kategori: 2011

Ja vad har man för drömmar igentligen...

 

Min största dröm är att mina barn ska få ha en bra uppväxt och ett bra liv =)



Min stora dröm är att få bli riktigt lycklig och hitta någon som verkligen ser mej för den jag är inte dömma mej för mitt utseende eller form på kroppen utan älska mej för precis den jag är personen som finns inuti kroppen =)

Jag har en dröm om att få bli gammal
få se mina barn växa upp
få leva ett gott liv utan sjukdomar och skit
få ha de mina kvar i livet ett tag till =)



Jag drömmer om att få bo i hus och ha en riktig altan att fika på =)




Sen har jag en dröm som kanske aldrig blir av
Jag drömmer om ännu ett barn en dag
men då måste man ha nån att få ett sånt med och det vet man ju faktiskt aldrig om man skaffar!




Många drömmar men det är ju på dem man lever eller hur??

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: