Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Jaha vilken underbar dag

Kategori: 2011

hmmm Petter kom hem igår med klet i ögat =( jaha inte ögoninflammation igen.... suck

Klara har ont i sitt öra och det har runnit var ur som hon sa så hon är hemma idag

jag ringde VC på fm och de skulle ringa upp halv två....
ja men jag har ju inget annat för mej så jag väntar väl hela dagen på att de ska ringa mej då...
suck

Solen skiner det är ju bra det iaf =)
Inte så kallt heller bara 4 minus
så vi ska väl snart klä på de små och åka lite kälke igen
Danne hade ju manglat backen lite
Klara funderar på om BR en vill starta idag
skulle va bra det =)


Petter har sovit med mamma i bäddsoffan på hans rum i natt så nu ska hans spjälsäng åka ut och in ska en liten gullig säng!!
För nu är pojken stor =)

Jag skulle behöva energi
men känner mej lite trött nu så här på måndagen =(

Kanske kommer energin tillbaka när vi går ut
det återstår väl att se antar jag ...

kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: