Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Morsdag

Kategori: 2011

Jag har morsdag året om jag har mina tre underbara barn att mysa på nästan varje dag och måste ju berömma dem och jag älskar dem även om de är busigare än busiga =)

 

Så nu när det va morsdag så tog jag och min vän K ledigt från våra barn en helg och for till sthlm och hade det trevligt och lugnt å skönt men det var mycket härligt att få komma hem å snusa på dem lite på sndagskvällen =)

 

Jag har kanske gjort nått idiotiskt men

det verkar gå att reda upp =)

Kärleken övervinner allt och nu har vi satt den på prov och den tålde det

och jag kan snart vara världens lyckligaste igen.

 

Just nu väntar jag på att klockan ska ticka på så jag kan få sluta jobba och få en trevlig pratstund med hjärtat barnen är hos sin pappa för andra helgen i rad =)

Vädret är strålande solen skiner och det är varmt och skönt =)
Humöret är på festhumör
varför ska jag jobba??
så på söndag kanske man ska ta sig nått starkare det är ju faktiskt helg på  måndag med å då är det ETT ÅR SEDAN gammelfarmor dog!
Tänk vad jag saknar henne <3
må du ha frid och ro <3

Nu ska jag jobba på snart slutar jag =)

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: