Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Älskade dotter

Kategori: 2011

gu så jag saknar dej!!

 

Min dotter Klara är så stor nu att hon själv får välja var hon vill vara

hos mamma eller pappa

jag lovade att inte bli ledsen

men det skär ändå i hjärtat att hon inte längre vill vara här hos mej
jag saknar henne så =(

Idag mötte vi henne vid bussen
för att få en liten pratstund
hon var hemma här i går kväll och åt mat och busade
men jag önsar att hon kunde vara här jämnt
men hon är som hon alltid varit
Pappas flicka!


Men det spelar ingen roll hon är inte längre bort än ett telefonsamtal
men jag saknar henne ändå så himla mycket!

Mamma älskar dig!!

Kommentarer

  • Systeryster säger:

    Moster saknar dig oxå Klara massor

    2011-04-01 | 08:50:15
  • Jessica säger:

    Det är jobbigt sånt där... Tråkigt att han är en sån idiot att ni inte kan ha barnen varannan vecka. Jävla pucko helt enkelt!



    Kram kram!!

    2011-04-01 | 09:50:57
    Bloggadress: http://lammet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: