Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Nu tar bloggen semester ett längre tag!!

Kategori: 2011

Nu har jag faktiskt bestämt mej att jag inte kommer att blogga så mycket mer på ett tag...
pga av min livssituation mm
Bloggen uppskattas inte längre av tex mitt EX

Jag har använt den till att ventilera mina känslor (min dagbok)
 men när folk som läser denna inte kan acceptera att det de läser här stannar här så blir jag sur
Varför blanda sig i det de inte har med å göra??

Ja jag vet att jag har den öppen men det är för alla mina underbara vänner eftersom jag läser deras bloggar.





Jag har träffat en FÖR MEJ underbar kille
han gör mej lycklig bara genom att finnas till och han är från byn men jag vill faktiskt vänta lite innan jag hänger ut honom. Många vet redan och jag är glad för all den trevliga respons som vi fått =)

Jag är nog mest glad för att min mamma sa att hon verkligen tyckte det var roligt att jag träffat nån och att det var "R" gjorde allt så bra =)

Vi har kännt varandra större delen av livet
umgåtts genom alla skeden och livsöden
nu är jag lycklig igen
och jag hoppas att alla glädjs med mej =)


Pga av mitt val av kärlek
så kommer mina barn bo här hemma med mej
på heltid
det accepterades inte av mitt ex.
Så känner nån för att sitta barnvakt nån kväll är jag jätte tacksam =)

Ikväll kommer underbara faster å har barnen medans jag jobbar
imorrn hoppas jag få byta pass annars vet jag inte riktigt hur det löser sig
men på nått sätt brukar det ju göra det.

Onsdag hoppas jag att jag kan få barnvakt också
min planering inför helgen gick i stöpet rejält
men jag hoppas att vi ändå kan packa en fika korg och göra en dagsutflykt nån stans med mina små goingar =)

Klara ville hemskt gärna åka till faster L och jag hoppas det går.


Idag får jag främmande av en nygammal kompis
jätteroligt tycker jag =)

Ja det är med tungt hjärta som jag slutar skriva på ett tag.
Jag gillar verkligen detta med bloggen.
men just nu funkar det tyvärr inte.

Men alla mina härliga läsare och vänner

ÅTERSEENDE!!

Kommentarer

  • isa säger:

    men gu så kul för dej gumman att du har hittan nån som tycker om & älskar dej för den du är!

    så glad för din skulle:) <3



    jobbigt de lät me barna! Hoppas de löser sej för alls skull!



    kram vännen!

    2011-03-21 | 12:16:24
  • Madde säger:

    Ja, tråkigt värre då man inte kan få skriva vad man vill och känner för utan att några alltid ska lägga sej i :/ Man ska jue få skriva vad man själv vill i sin egen blogg, men uppenbarligen inte :(



    Kram på dej, åxå får vi ta den där fikan nån dag ;)

    2011-03-21 | 14:55:58
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se/
  • Pernilla säger:

    Är glad för din skull♥ :)

    Du får lösenordsskydda bloggen, då kan ju bara dom som har lösenord gå in & läsa vad du skrivit.

    Kram♥

    2011-03-21 | 21:57:05
    Bloggadress: http://gronstacity.blogg.se/
  • Anna-Maria säger:

    Du ska se att allt blir bra bara vindarna blåst klart!



    Om 15 år kan lova att vi sitter nöjda och tänker - hur fan klarade vi det? :)

    Men på nått vis löser det sig alltid!



    Du gör det för jäkligt bra, Bodil!



    Lycka till!

    /A-M L

    2011-03-21 | 22:05:20
  • Anna-Maria säger:

    Du ska se att allt blir bra bara vindarna blåst klart!



    Om 15 år kan lova att vi sitter nöjda och tänker - hur fan klarade vi det? :)

    Men på nått vis löser det sig alltid!



    Du gör det för jäkligt bra, Bodil!



    Lycka till!

    /A-M L

    2011-03-21 | 22:06:38
  • isa säger:

    som pernilla skrev så tycker jag oxå att du ska lösenskydda din blogg.

    då vet man vilka som läser ens blogg:)

    villfortsätta läsa din logg:)



    kram kram

    2011-03-22 | 08:31:25
  • Pernilla säger:

    Glömde ju, jag vill gärna fortsätta att läsa din blogg :D

    Som Anna-Maria skrev, "Du gör det för jäkligt bra, Bodil!" Jag håller med :) Ha en bra dag! Kram♥

    2011-03-23 | 06:42:54
    Bloggadress: http://gronstacity.blogg.se/
  • Anita säger:

    Ja, barnens fäder brukar visa sin rätta sida till slut...om jag minns rätt var det han som lämnade dig och era 3barn för en spännande kärlek MEN han missunnar dig att få vara lycklig..vojne vojne..nä, lösenordsskydda så vi får fortsätta läsa denna trevliga blogg!! :-) <3

    2011-03-23 | 09:26:54
  • Sofie säger:

    Lycka till med din nya kärlek, du är värd att få vara lycklig! Hoppas allt löser sig med barnen & så..



    Stor kram grannen!

    2011-03-23 | 12:09:53
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: