Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Vilken härlig känsla =)

Kategori: 2011

Att få vara härligt kär....

 

Många gulliga sms och härliga kärleksförklaringar

inte trodde väl jag att jag skulle hitta en sån mjukis i honom heller =)

Men det är underbart iaf! =)

 

Min Farmor har varit hit å druckit kaffe och lekt med barnen

och med sig hade hon de där smarriga segkakorna

mmmm

det blir en smaskig macka i kväll =)


Sitter nu å väntar på att älsklingen ska komma och Bo skulle han ha med sig också
hunden alltså
vi får väl se hur det går med det....
Jag är inte så förtjust i hundar men okey då
Rolf får ju stå ut med mina odågor till barn =)

De små sitter inne på Petters rum och äter chips och bygger järnväg de fick nya delar idag när jag va till stan å några nya filmer så nu är de i himmelriket på riktigt!

Klara hon har följt med barnens pappa och faster till nästa faster
jag hoppas de får det riktigt trevligt!

Näe nu ska jag damsuga lite så man slipper skämmas....
dammråttorna är mycket väl synliga nu!!

Kramizar

 

Kommentarer

  • Maria säger:

    Vad underbart att läsa om hur ditt liv fått en sån fantastisk vändning Bodil! :-) Du har verkligen förtjänat detta.



    Jag känner bara till en tänkbar Rolf, med ärr på näsan och ofta en lång lugg om jag inte minns fel. Är det han som omnämns här tro? :-)

    2011-03-28 | 17:48:49
    Bloggadress: http://mariaholmstedt.blogspot.com
  • veronica säger:

    Man blir så glad när man läser hur lycklig du är :)

    De är underbart o vara kär!!! Kram

    2011-03-29 | 08:25:12
  • Bodil säger:

    Maria: Helt rätt Rolf! med ärr och allt det där fortfarande =)



    Veronica: ja det är underbart att äntligen få vara lycklig igen =)



    Kram på er <3

    2011-03-29 | 10:37:06
    Bloggadress: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: