Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

hmm

Kategori: 2011

Kände mej rätt lycklig igår =)

Barnen for till pappsen jag fick middag och gofika av syrran
tack tack

Tände ljus hos min Ville och hos Christer

Tänk att han har 6 barn men INGEN kan åka å tända ett enda litet ljus...
ynkligt =(
Men jag tände från barnen och mej iaf =)

Sen hem och fick då främmande av Jalle å Madde å simon =)
Så himla trevligt =)

Sov hos gubben men det va ingen trevlig natt
han väckte mej halv tre hade voltat med fyrhjulingen... igen
jaha å skjutsa han ti sin mamma så hon fick lappa ihop
honom men så arg han va
så nu vet jag inte om jag har nån andra hälft längre...
Men på dessa vilkor vill jag inte va med alls

Jag hatar spriten !!!!

Jaja ska iaf åka å hämta hem alla leksaker mm sen
nu får det vara nog...

Hoppas han vaknar upp en dag....

Jag är trött men fortfarande ganska glad ändå
ikväll blir det mys med små flickorna hemma
det ser jag fram emot
=)

Ha en bra alla helgons helg =)

Många kramar

Kommentarer

  • Maria Jontasdotter säger:

    Hejsan hoppas att det är bra med er och att den lilla inne i magen inte är alltför busig.

    Jag hatar också spriten ibland, den är dum, o jävligt osmart och beroendeframkallande. =(



    Kram från mig =)

    2011-12-01 | 14:57:39
    Bloggadress: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: