Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Smått å gott

Kategori: 2011

Nu i några dagar har jag haft hemska sammandragningar
försöker att hålla humöret uppe och sköta mitt jobb
men med en klot rund mage är det licksom lite svårt
att vara lika flexibel som vanligt...

Idaggick det inte alls magen värkte sitta upp gick åt skogen
va ner till tvättstugan innan sex imorse
tog långtid innan jag kom upp igen
sammandragningar och foglossningen
ingen bra kombination.


Barnen fick åka på dagis och ha sin maskerad torsdag
Johanna var Askungen och petter en söt råtta =)
men Petter trivdes inte i sin fleece dräkt fast han bara hade kalsonger under
men Johanna tyckte att honhaft en jätte bra dag =)

Jag har legat stilla hemma på soffan under täcket hela dagen
alldeles perfekt
 Men tro inte att det varit lugnt ändå
nänä på insidan har det varit full rulle dagen lång....


Nu har jag skjutsat Klara å Josefine till går´n i ljunga
Peter skulle hämta dem sen å jag tror Klara täänkte sova över i tirsta.

Johanna somnade i bilen och sover gott i sängen nu.
Petter som är lite mer uschig han har duschat för andra gången och sitter nu i soffan å fikar genemacka =)

Vi har sagt gonatt till stjärnorna på himlen
men vi såg ingen måne idag.

Har funderat på namn till bebis idag eller ja varje dag
men nu hade jag ett bra förslag
och gubben skulle fundera på det =)


Nu ska jag se på halv åtta hos mej

sen ska jag vaea pensionär å spela bingolotto =)

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: