Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Fredag 14 oktober

Kategori: 2011

och idag har de sm trollungarna varit hos pappa en hel vecka och jag längtar verkligen efter dem. Det är längesen de var borta så länge.

Jag har jobbat och jobbat
plockat hemma och tillbringat massor av tid med Klara

Syrran har varit till oss och fikat i "salongen" och vi har varit dit
på middag och byggt upp kura sängen efter lite modifikationer=)

Har varit till farmor och farfar och ätit kålpudding
och spelat fia och kina- shack

Pilla fyllde år och jag ahde målat en ikea pall vit
och jag tror hon blev glad
och den var iaf målad med kärlek =)

en vecka fylld av skoj och skratt =)

men nu har jag två jobbar dagar kvar innan mina små troll kommer hem igen
och som jag längtar......

Idag åker Klara ner till pappa också
och jag ska åka på Personalfest med mina arbetskamrater
ska bli roligt.

Är hos älsklingen nu men tydligen var telefon viktigare än jag hihi

jaja snart ska jag åka hem till Klara å skjutsa henne vidare....
om inte pappa va i närheten så....

Ikväll kommer nog min lilla hemlis avslöjas
men det gör inte så mycket
..........................


Älskar dej <3

ha en bra fredag alla som troget läser här =)

Kramizar

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hemlisen som kommer i Mars ;)

    2011-10-14 | 15:08:06

Kommentera inlägget här: