Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

200 gram =) och en hårklippning

Kategori: 2012

Igår ÄNTLIGEN fick min bil ett nytt liv =)
Snälla Micke bytte tändstift å lånade ut batteriladdaren som fick stå på hela dagen
så nu funkar den igen =)

Så idag fick barnen ntligen få åka på dagis å det va två glada troll som jag skjutsade iväg imorse =)
Sen var jag in på jobbet och lämnade in mina nycklar så Zarah har några att komma in med =)

Sen for jag mot stan för jag skulle på mvc på centrum =)
men fick först skjutsa Danne från töva till berners så han fick ut några reparations grejjer ti lastbilen så han kundefå nå lufttryck =)

Så det va dagens goda gärning =)

Sen blev det Mvc och jag hade:
 blodsocker på 5,0
blodtryck 137/79
urin helt ok
mag måttet låg nu på 39 =)
bebisens hjärta tickade på i 138 slag/min

dagens bästa var att JAG faktiskt inte gått upp mer än 200 gram
under hela graviditeten
undra om jag kan få gå ner i vikt tillslut =)



Har ju ett mål att vilja göra det i vår =)
men nu först ska bebis komma ut å låta oss njuta av honom =)

Snart så är han här vår lille namnlöse parvel
men jag har en önskan om att han ska få heta ARON
men vi får väl se vad han ser ut som =)


Igår kväll när jag skulle göra middag klippte Johanna av sig håret rejält =(
Visste inte vart jag skulle börja för att kunna forma till eländet
men det blev nog hyfsat iaf till slut =)

Men får nog vara glad att det va håret som rök
för igentligen ville hon fixa hål i öronen som mamma hennes har
så hallå öronen sitter kvar och håret växer ju faktiskt ut igen=)

Så nu ska vi åka å ta hål i öronen på lillgumman
så hon får sina örhängen tillslut
=)

Bilder på nya frisyren kommer snart =)

Å snart är det fredag!!!!!

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: