Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Fredag

Kategori: 2012

Natten mot torsdag sov jag så himla dåligt 2 timmar blev det tror jag iaf

Igår var jag på väg hela dagen och inget slöande eller sovande

men när jag hämtat barnen på dagis å kommit hem fick jag sånna jäkla sammandragningar
kan säga att jag hade väldigt svårt att gå i mellan åt

Fick trevligt middags sällskap av madde å simon
=)
Micke kom senare efter jobbet han =)

Trevligt med sällskap å barnen fick busa ja mina de rev fram varenda liten pinal i deras rum
mm mm så nu ser det ju ut som en smärre katastrof

Sammandragningarna blev värre framåt kvällen och när man varken kan sitta ligga eller stå
tänkte jag att en het dusch kanske hjälper
men icke det blev bara värre
och jag tog ipren la mej i sängen å messade med bebisens pappa
å hoppades att allt skulle lugna sig
framåt ett sov jag iaf
men är väldigt trött idag fast jag å barnen å katterna tog sovmorgon
har en gnagande värk i ryggen å en aktiv bebis
har varit förskonad mot sammandragningar men inte numera ser det ut som =(

Jaja bäst det får hålla på så kanske liten tittar ut snart
även om jag tror att han kommer att stanna där inne på övertid
precis som sina syskon =)
Kanske får vi ett marsbarn.... stackars bebis som får konkurera med pappans nya lastbil
den kommer ju också troligen i mars =)


Idag är det kallt som fasen 19 grader nu
men inatt var det -27 i fränsta
burr
har inte ens provat att starta bilen idag även fast jag skulle behöva åka på affären
men jag tror vi får klara oss med det vi har hemma helt enkelt =)
Men det går det med.

Barnen har inte klätt sig än idag men vad sjutton en inne dag spelar det väl ingen roll
=)


jag har heller inte fixat till mej jo jag duschade ju skallen imorse så man inte skulle skrämma slag på grannarna när man går till postlådan =)


Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: