Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

hej å hå....

Kategori: Allmänt

Så har julen å nyår passerat
julen har dansats ut
och jag är hemma välbehållen efter en bra å härlig resa till Italien
lite spännande va det med flyg å bebis
men vi kom hem välbehållna igen =)

Och såklart fick jag träffa pappa å hans tjej Anna
vilket var trevligt =)

Jag har ingen dator som har fungerande viursprogram
så därför ingen uppdatering på länge men jag hoppas få lite hjälp med det på fredag.

Så nu när jag är å förlorar i kort hos madde
passarar jag på att kidnappa datorn en smula =)

Annars är mitt liv inte riktigt vad ja tänkt
känner mej inte bekväm just nu
sugen på å göra en förändring
varför gå runt å må dåligt för nått jag faktiskt kan göra nått åt??

Bebis mår bra sparkar å lever om dygnets alla timmar
det känns inte så långt kvar nu
mest spännande och roligt att få en liten =)

Johanna å Petter pratar mycket om mammas bebis men har svårt att förstå att den finns på insidan av min mage =)

Jag har även ingen jätte mage som tidigare graviditeter utan rätt ok
jag har  gått upp ett par kg det får va godkänt =)

Men nu ska jag fixa å trixa så allt klaffar när han kommer
min lille bebis pojke =)

I går bytte jag gardiner i nått rum hemma
men jag ahde inga fina lampor så det måste jag fixa =)

Nu ska jag surfa vidare...

Kramiz

å tack madde för lånet =)


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Varsågod det va så lite så =)

    2012-01-17 | 20:10:48

Kommentera inlägget här: