Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Lördag 28/1-2012

Kategori: Pyret BF 2012

En lite tråkig vecka

jag har brutit med bebisens pappa
det funkar tyvärr inte,,

kanske har jag för höga krav på ditt å datt
kanske är det jag som dragist mej undan

Men just nu har jag dåligt med ork och lust att ens försöka få nått att
funka tyvärr...

Önskar att han kunde förstå mej
eller att vi kunde förstå varandra
men jag har mindre än en månad kvar tills bebis kommer
så nu är det bara barnen som gäller =)

Men jag deppar inte för vad ska det va bra för ???


I går va jag på glucosbelastningen på MVC i stan och vi hade riktigt trevligt i 2 timmar jag å fyra andra tjejer som jag alrig sett förut =)
Men allt verkar bara bra och bebis lilla hjrta tickar på i 148 slag/min
blodtryck å sånt för mej är kanon
har nog aldrig varit så bra
så varför min huvudvärk fortsätter att göra mina dagar irriterande
vet jag inte troligen pga av att järn depån är helt tom nu

De sista dagarna har magen växt enormt
har numera en stor badboll undertröjan hihi

Petter å Johanna är väldigt nyfikna på vem som döljer sig i mammas mage å tycker han borde komma nu...

Förra lördagen var vi till övik å badade
kanon härlig dag men oerhört jobbig
undra varför??
hmm

Annars spelar jag å Madde H kort några dagar i veckan
tja vad ska man annars göra
jag sover ju bara om jag är är hemma

Igår ägnade jag å Klara några timmar till att städa lek/sov rummet åt barnen
jobbigt att krypa runt på knä
då jag har fruktansvärd foglossning
men skönt då det är gjort =)

Näe nu ska jag ta å fixa i ordning mej och byta kläder
för ikväll ska vi på kina jag å Pilla å Ylva
nått jag verkligen längtat efter =)

Skönt med en tjejkväll eller som Danne sa Tantkväll =)
haha

Barnen är med honom och busar =)


Å dagens GRATTIS går till Johnny Gode till SM bronset i skidskytte idag!!!

Ha en bra kväll alla goingar =)

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: