Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Sommaren så här långt flyter....

Kategori: 2012

Jag lever i allra högsta grad och har det härligt å bra =)
 
Morgan växer så det knakar å min lille prins kan nu sitta själv på golvet å i vagnen han äter mat smörgås å allt han kommer över han vill upptäcka världen i super ultra speed
han rullar runt på golvet å leker med saker å han är så himla go
min goseknopp =)
 
Petter å Johanna har ett långt sommarlov från dagis
och vi försöker hitta på små roliga saker
eller busa med kompisar
vi bakar å leker
och njuter av att vara lediga =)
 
Klara har varit till moster i stockholm å till Morfar i göteborg
både gröna lund å liseberg har hon avverkat =)
 
Jag har fyllt 30 år och trots att jag ingenting önskade mej
så kom det presenter å blommor och jag fick mej en assistent av said å Kim så nu har vi bakat bullar å butterkaka mm jag fick en super present av min lillasyster Elin! Jag å Elin ska gå på Bryan Adams på fredag nästa vecka å vad jag längtar å barnvakt var fixad å jag tycker det ska bli så himla roligt =)
Jag fick bidrag till en ny dator så nu har jag köpt min första egna bärbara dator.....
å jag är så glad...
 
Mindre glad är jag för min bil som jag knölade till igår kväll
men har köpt grejjer till "ny" bilen idag så snart är den som ny igen =)
 
Johanna är på mormor semester nu i några dagar å Petter fick vara hos Said igår i några timmar å då passade jag å Marie att ta med våra små juveler på en prommenad runt i viskan =)
 
Nu strax ska jag åka hem å packa en väska och stöka lite för i helgen vill jag ha bra väder så vi kan vara ute bada hade ju också varit skoj =)
 
Datorn funkar bra å jag är bara så himla glad
och livet ja det är bra underbart =)
 
Kramiz
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: