Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

14 Juni =)

Kategori: 2012

Idag fyller min syster Malin 27 år hip hipp hurra!!!
Hoppas du haft en bra dag!

Morgan harvarit på BVC och fått första vaccinationen
gick kanon bra för min go unge =)
Han väger nu 7215 gram till 64 cm =) 

efter det brassade vi till fränsta å Klaras skolavslutning
många fina ungdomar fick nu sommarlov åmin dotter hade en så underbar klänning i rosa å gult =)

Efter åt blev det jorgubbstårta hemma 
med Klara å Danne 
=)

Idag har Busan flyttat in hos oss 
en jätte fin vovve som jag hoppas ska trivas hos oss =)
och jag hoppas kunna ge henne det hon behöver i aktivering

Nu ikväll tog jag en promenad i rask takt me vovven 
Johanna cyklade å va hon har blivit duktig å hon trampar för glatta livet =)

Imorrn ska vi åka till rombäck å mysa 
så jag hoppas på strålande sol....hoppas hoppas...

kramiz
 
Min sommar flicka =)

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: