Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

13 maj

Kategori: 2012

I helgen har vi haft en mysar helg =)  




Detta foto knäppte min syster Elin på mej å Morgan i påskas då hon var hemma å myste med oss =)
och jag måste säga att detta är min favorit bild för tillfället
Å vad jag älskar min lille bebis =)
Ja de andra oxå men att snusa bebis är nått fanstastiskt =)


I fredags sov Johannas kompis Evelina över hos oss
och det gick jätte bra och Johanna tycker det är så spännande
och roligt svårt att komma till ro men de somnade innan tio =)

Lördagen bjöd på ett väldigt blåsigt väder
men Johanna var bjuden till Devin på kalas och det var bara hon som var bjuden så Petter fick vackert nöja sig med att vara med Rolf =)
Kalaset gick kanon bra och det var en trött Johanna som åkte hem =)

Vi var ner ti stan en sväng
shoppade bromsklossar till passaten och mat
vi åt mat också
bara en himla massa mys =)

Idag söndag va Johanna på Mulle till tio
och sen har lillen sovit ute från elva till fyra =)
han kan sova ute i vagnen han =)
Petter han strosade på ute
12 var det dags att hämta lillan igen
och efter fyra var vi bort till ryssmon och firade svärgubben som fyller 45 år idag
GRATTIS KIM!!

av oss fick han ett ute spel
ett trädgårdsyatzy
antar att det kommer bli en höjdare i sommar =)

Nu sover alla mina små juveler =)

Fast jag längtar tills det blir höst och allt är i hyfsad ordning här så vi kan flytta in på heltid =)

Klara har varit med pappa å Faster å Hobbe i stugan i helgen men fikade med oss nu ikväll.
Men hon ville sova hemma i lgh i natt och tyckte det skulle va skönt att få vara ensam hon är stor min lilla tös =)

Så imorrn är det måndag och redan på torsdag är det helg igen =)
och till helgen har jag planerat en mys kväll för mej å älskling men det beror ju på jobb, resor mm

Jag å min allra närmaste vän
ska ta våra små goingar å hennes son å göra nått roligt!
vad vet vi inte ännu men nått spännande ska vi göra =)
Hon å sonen behöver lite roligt i sitt liv just nu....


Mina underbara barn =)
ÄLSKAR ER ALLA FYRA!!!!
vad vore livet utan er??



Kramizar

// BODIL

Kommentarer


Kommentera inlägget här: