Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Ljuvliga sommar dag =)

Kategori: 2012

Idag har solen skinit så himla underbart man blir så glad i hjärtat =)

Barnen har varit på dagis å Johanna fick hälsa på på "kaviljongen" där hon ska gå till hösten med alla andra 5 åringar =)
Petter fick faktiskt även han en tur till sörsia å hälsa på sommardagiset som de säger =)

Jag va ti matfors å fikade hos Anna å Hobbe

sen en sväng till stan på ett "möte"
och han med ett väldigt givande möte på hem vägen
som gjorde att jag varit glad hela dagen lång =)

Men på hemvägen började alla lampor lysa i bilen stereon la av fläkten la av....
så Rolf fick kolla när han slutat jobba och upptäckte då att jag tappat en skruv som håller fast generatorn hm inte konstigt att bilen inte fick nog me ström... hihi

Jag blir nog aldrig nån mekaniker jag ;-)

men jag ska faktiskt in på mekonomen å fixa lite reservdelar till v40 så den får en chans till att visa sin goda sida =)

Idag visade Johanna att hon faktiskt kan cykla helt själv nu
förut va det lite trixit att komma i väg själv men nu jäklar går det undan =)
Petter han kämpar på med stödhjulen å han flyger fram på vägen här ute så alla bilister som kör på sj vägen ta det gärna lugnt nu =)


Klara tog Morris på en långpromenad i kvälls solen =)

å vi har suttit på bron å mått gott =)

Äntligen har sommar värmen hittat hit till oss =)

Morgan är en så lättsam bebis
han somnar så snällt i sängen på kvällen å sover hela natten
är snällt nästan jämt mammas lill prinsen =)

Imorrn hoppas vipå mera solsken så vi kan ta oss en lite promenad jag å mina tre goingar på andra sidan älven det kan ju bli ett äventyr bara det att få gå över bron...

Nu ska jag strax krypa ner å lyssna på mina snarkande små

Nattiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: