Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

god mitt i natten

Kategori: 2012

Jag är oerhört stolt över mej själv jag tog mej i kragen å gick ut å gick 35 minuter i rask takt efter 21 nu ikväll snön föll från himlen kanske nån minusgrad lite halt men ack så skönt
=)
 
barnen sov å Klara slötittade på tv:n så det kändes lugnt att jag skulle kunna få gå å vara ensam en liten stund inte så många minuter jag får vara det.
 
Idag har jag bakat kanel bullar
inte helt lätt med en bebis som drar fram som en tromb i gåstolen
han slet ut alla plastpåsar å tömde kökslådorna på saker
han dra i köksduken och de där små fingrarna måste innehålla magneter
mot saker han inte får röra =)
 
Jag fick trevligt sällskap av Pernilla å söta Mira oxå
alltid trevligt =)
 
Danne fixade min bil oxå så nu är den tillbaka hos mej =)
tack för lånet av cittran medans min stod å vilade sig lite =)
 
i helgen va vi på julmarknad i kovland
super mysig liten marknad
å super mycket folk =)
Men rullrån blev det till barnens förtjusning
å jag fick faktiskt skyddsänglar att hänga i öronen
och även skyddstomtar
så nu ni har jag inte bara tomtar på loftet utan i öronen oxå =)
hihi
 
I lördags vi vi till huddik å kollade bättrade på julklappshögen
och barnens advents kalendrar =)
alltid lika roligt =)
 
Näe nu har jag ätit frukt å druckit te
å sagt gonatt till hjärtat =)
 
Så nu ska jag ta min bok å läsa nån sida
har ju faktiskt ett mord att lösa
hihi
 
<3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: