Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Dagis stängt å huvudvärk

Kategori: 2012

Idag har jag hemskt ont i huvet å nacken är stel å gör nå hemskt ont....
Petter å Johanna är lika monstriga som vanligt
om inte jag upplever det värre idag to m
Morgan har precis vaknat han är en sjusovare min lille prins =)
 
Fast igår kväll blev det ju rätt sent för han då jag skjutsade in Danne på primärvårdsjouren å vi satt där i 2 timmar men Morris var så himla go å duktig hela tiden å charmade alla som vanligt =)
Danne blev iaf bättre i sina brända ögon å det va ju bra det =)
 
Barnens dagis är stängt idag pga av planerings dagar eller hur det nu va....
å det betydde att det inte blev nån babysång för mej å Morgan i matfors
men det kommer ju fler dagar.
Jag tycker det är jobbigt när dagis är stängt då jag bara har 15 timmar i veckan å så försvinner det 5 timmar.....
Så imorrn em ska de få åka ner till pappa
å jag tar å vilar mej hemma lite med Morgan =)
 
Jag behöver få lite lugn å ro helt enkelt
=)
 
Imorrn äre fotografering på mina hjärtan
å sen får vi främmande av Eva =)
tur vi har gofika i frysen =)
 
Näe nu säger Nanna att Morgan vaknat
bästa att hämta yrvädret innan han trillar ur min säng då =)
 
Tjingeling
 
Ps GRATTIS till min Pernilla på 35 års dagen
vi kommer när min nacke mår bättre <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: